1 Ekim 2011 Cumartesi

ORAY EĞİN '' SALVOLAMIŞ '' ............


           Online yaşam konusun da önce kendime sözüm var . Ve ben sözümün eriyim . Bizim REMEMBER gecesi hakkaten don’t forget oldu iyi mi ? Hem de kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi ama Oray Eğin sayesin de …
            Şunu da ekliyeyim . Köşe yazarları bu olayı düşünecek - taşınacak , kazığı ölçecek , yaacak - yazmıycak ... Falan filan derken .. Olay demode olacak ....Uzun ve off line durum yani :)
              O koşullarda yazmak istemediğimden koşa koşa eve geldim . Twitter da Trend Topic olan Akşam Gazetesi köşe yazarı O.Eğin , İsmail Küçükkaya ‘ ya hem de ''sin...kaflı.... '' küfür etmiş ! İyi de nerde ? Telefon da . Kime ? Arkadaşıyla konuşurken . İsmail Bey duymuş mu ? Eminim nerdeyse o da bu an benimle aynı dk duymuştur . 
    Odatv iddianamesinin ek klasörlerinde gazetecilerin telefon konuşmalarının yer alması nedir? Tabii bu bizi aşar bilemeyiz . Fakat iki arkadaşın telefon konuşmasının bir dosya da yer alması , kayıt edilmesi , deşifre edilmesi ‘’ yargıyı da aşıp , işini zorlaştırmak ‘’ değil de : NE ?

       Konuşmanın deşifresine bir baktım . İki arkadaşın konuşmasını merakımdan değil tabiî ki , sadece bu yazıyı yazabilmek  için baktım .

     Anladığım : Bir  X yazı yazılacak ve onun akış , tarih vs tayini yapılıyor . X yazının içeriğ ise mesele X = ????

       Konuşma tarzı: Tabii bunun için tercümana gerek yok . Maalesef o sektörde bu jargon var . Kısa yoldan kendini ifade ederken küfürlü dialog olabiliyor . Bu tasvib edilir bişey mi ? Hayır ! Ama tolare edilir bişey …

      Takılınan ‘’ o yazının içeriği ‘’ ise yazı değil de bu konuşma niye deşifre edilmiş onu anlamadım . Anlayan varsa beri gelsin . Yazı nerde ?

     O zaman bu konuşma niye deşifre edildi ? Twitter da O.Eğin ulusa sesleniş gibi anında açıklama yaptı . Kısaca : Konuyla alakası olmayanlarda özür dileyip , iki arkadaş telefon konuşmasının , mahreminin deşifre edilmesinden rahatsızlığı dile getirdi ….

      Tabii konu .Eğin ise : Aslın da olay komik bile denebilir :) Çünkü ;Oray Eğin saçma sallamış:)

     İyi de bundan herkes rahatsız . Ben dahil . Aldımı beni bir kaygı :)  Ben de arkadaşlarımla konuşurken arada bir küfür sayılabilecek ifadeler kullanıyorum . Deşifre edilmek endişem değil ama ‘’ küfür ettiklerimde aslında hedef kitlem  değil ‘’ … Sonuç olarak bu kadar özel anlatım anca iki arkadaş arasında ‘’ Beni en çok SEN anlarsın ‘’ tadında kalmalıdır …

     Hedefte İsmail Küçükkaya olmadığı kesindir . O zaman bahsedilen ‘’ O YAZI ‘’ nerde ?Yada hangi yazı ?

     Amaç sadece mahrem deşifresi ise : Bakın işte bu çok komik ! Zaten BBG denen program reyting rekorları vaktiyle kırmıştı . Ama sonra insanlar ‘’ rontgenciliğin ‘’ tatminini yaşayıp aynı program da striptiz , seks yaşayan bölümlerin ( sanırın İngiliz tv versiyonunda ) yüzüne bile bakmamıştı …

       Demem o ki : Bir dava varsa var . Ama dava konusunun  dikkatini dağıtacak bu saçma işlerden uzaklaşmak şart . Zaten dava içinde bu mantıkta suç işleniyor . Bu deşifreler ‘’ özel hayata mudahaledir ‘’ .. İllegal yol ile deşifredir .Davanın legalitesini bozuyor ...

NOT : Merak edenler için telefon konuşması metni özellikle bloguma koymuyacağım . En azından BEN iki arkadaşın ne konuştuğunu deşifre etmiyeceğim . Keşke kimse merak etmeseydi …Hıııı şunu da ekliyeyim . Bana neeeee Oray ‘ dan , bana ne Soner Yalçın ‘ dan , bana ne İsmail Küçükkaya vs vs vs … den … Ama bana çok şey telefon dinleyip , deşifre eden BU SİSTEMDEN!!! Bu gün bunlara ama ya yarın ????


          

Hiç yorum yok: