30 Ekim 2011 Pazar

TWEET'LEME ....


  • Cumhuriyet Bayramı '' Kutlama '' Törenlerinin iptaline karşı değilim . Ama Cumhuriyet'in ihlaline çok karşıyım .
  • #haticebelgin düşünüp '' anneler gününü '' nasıl kutlanır soruyorum ? Anmak başka kutlamak başka ısrarla altını yine çiziyorum . http://www.haberturk.com/yasam/haber/683886-4-cocuk-annesi-faciayi-onledi 
  • Kurban Bayramın'da usule uygundan kesimden geçtim ,  bari hayvancağızlara eziyet edilmese ! Hayvan  katliyamı vacipmi ?Keşke kimse bu yıl Kurban Kesmese ve BAGIŞ yapsa .... DİYANET İŞLERİ BAŞKANI Prof. Dr. Mehmet GÖRMEZ bu konuyu değerlendirip bir mesaj yayınlasa diye dört gözle bekliyorum ..
  • '' En etkin 10 kişi listesine Patronu dahil etmemenin nedeni :   ''Yalaklık '' diye algılanır . ''Açıklanması ?????? Tamam anladık sakin , peki :) . Ama ya Medya'nın öneminin kaçınılmaz olduğunu '' en iyi bilenlerin '' listesinde başka bir Medya Patronunun olması nasıl açıklanabilir ??? Bireysel Medya en iyi örnektir . The SOCIAL NETWORK diyorum ..... Başka sözüm yok sayın Jüri :) 
  • Benim yerime saati otomomatik olarak 1 saat geriye alan telefona da , bilgisayara da karşıyım! Bugün jetlag oldum . Ya bırakında bazı şeyler manuel olmaya devam etsin .  Zembeleği kurulan , horozlu masa saatimi özledim .....
  • Depremzedelere gönderilen kolilerde kullanılmış iç çamaşırı çıkmasına YUH bile diyemiyorum. Ruh hastası manyaklar !!!!!
  • 4yüz ' ün listesini beğenmedim ! Pardon ama Hakan Fidan niye yok ? Çok saçma liste olmuş. Bence Hakan Bey listede hemde ilk 3 te olmalıydı !
  • 31 Ekim Cadılar Bayramı kutlanacak mı  ???? Hayır bizim buara SAĞIMIZ - SOLUMUZ  belli değil de bir sorayım dedim ...
  • Türkiye'nin en etkili 10 kişisi listesin de :  Abdullah Öcalan'ı görünce çok sert reaksiyon verilmesine şaşırıyorum!
  • Cumhuriyet Yıklılacak diye bir endişem hiç yok aksine sağlamlığını gördükçe mutluluktan uçuyorum .
  • Benim Listem :              
                     1 ) BOŞ ???? : Düşündüm , düşündüm . 1. sıra bana çok boş geldi .Ölmüş olsam listenin ne önemi var ?
                     2 ) R.Tayyip Erdoğan : Kesinlille Etkileyici bir Lider . Sadece Türkiye için değil . Son dönem Orta Doğu ve Arap Dünyasındaki etkisini yadsımak imkansız . Ayrıca belkide ilk defa bu kadar uzun boylu , formda bir Başbakanımız oldu . İşte tam bu noktada ben Emine Erdoğan'ı çok daha merak ettiğimi itiraf ediyorum .  Mesela iyi yemek yapar mı ? En iyi hangi yemeği yapar ?
                    3) Hakan Fidan : Şu terörün ettiğini kim etti !!!! Terör bitirme de denenmiş yollarına  bakınca : Çok ama çok önemli biri . Kendisi terör ve siyasetin arasında ince çizgiyi ayırt etmek konusunda anahtar  diye düşünüyorum .
                 4) Fetullah Gülen : Gelde mucizelere inanma . İzmir'in Hisar Camii den mütavazi yaşam biçiminden çıkıp , hiçte tevazu gösterilmeyecek bir etkileme gücüne sahip olmak... Bu arada muhtemelen ; yasam biçimindeki tevazuyu kaybetmemek adına , gizeme bürünmek ... Etkisi tartısılmaz biri . Bazan ; ''acaba hakkaten böyle bir kimse varmı ? '' Diye içimden geçirmiyorda değilim . Sorun km.ler değil , bu kadar gizem olunca kafam karışıyor haliyle ...
               5 ) Medya OUT! Sosyal Medya IN ! : Medyanın etkisi tartışılmaz elbette . Son zamanlarda Sosyal Paylasım sitelerinin hayata geçirdikleri SOMUT olaylara bakınca . Ütopya kavramını  alaşagı ediyorum ....
             6 ) Ahmet Davudoğlu : Dış siyasette yumruğu masaya vurabilmek sakinliğin muhafazası ...
             7 ) Okan Bayulgen : Tek kelime ile kaygılı , tam bir media convergence uygulayan primitif . Ancak kesinlikle ilkellikle karıştırılmamalı . Arada ince çizgi görebilmek , yozlaşmayı engelleyecektir .Primitif  olmayı göze almış öğrenmeye daima açık , cesur biri ...Zaten bunun için ilkel değil , çok medeni .....
             8) Aziz Yıldırım  : Aslında tek isimle  sınırlamak yanlıs.Tüm Futbol Camiası ve Klupler olmalı .Dünya da futbolun önemine bakınca her musabakanın bir magazini vardır . Aziz Yıldırım'ın olayı bireysel algıdan alınıp  bu düşünceye dağıtılırsa , durum baya degişir hissiyatındayım . Bu sadece his . Konu sadece Aziz Yıldırım olsaydı , belki hersey daha kolay olurdu MU ? Bu onemli konunun tekil sahsiyet üstünden işleniyormuş gibi algısıyla ; Aziz Yıldırım dedim .
            9) Nuri Bilge Ceylan ve tüm SİNEMACILAR : Sinema tüm sanatları kapsar . Bir millet - kültür kendisini ancak sanatıyla ifade eder . Nuri Bilge Ceylan'ın sadece sinemas da devasa başarısı değil , tevazusu asıl dikkat çekeni ...
           10 ) Kıvanç Tatlıtuğ : Sarısın erkek tarzım değil . Ama Kıvanç' ta sarışın diye görmezden gelinecek gibi hiç  degil ! O oyunculuk konusunda öğrenmeye açık ve çok disiplinli  . Uluslararası TV arenasında en çok tanınan ekran yüzü ... Şımarık değil . Ve genç yaşına rağmen ADAM  duruşu , yılların Erkan Özerman hegemonyasına hukuk yolu ile direnmesi , vaz geçmemesi ayrıca dikkatlendiğim özelliği .....
  • Komşusu vefat edince  Tv açmayan kültürde biz , nasıl bir kutlama hayal edebiliriz ki ? Kutlamak başka SAYGI İLE ANMAK başka bir şeydir . Bir konuyu  görkemlice ANMAK , başka bir konuda aynı anda YAS tutabilmek mümkündür ! Gördük ki : Yürürken ıslık çalabiliyormuşuz... Yaşasın !!!
  • Cumhuriyetimizin 88 . yılı bence '' en görkemli ve yoğun katılımın '' olduğu yıl oldu . Mutluyum, Gururluyum ....
  •  '' O zaman Kurban Bayramı iptal olsun '' diyen sığ insanlara kılım ! ..
  • 99 da 19 Ağustos Marmara Depremi sonrası düğünlerde bilr müzik sesi denetlemesi vardı . Remember ?O yıl ki  30 Agustos Törenlerini anımsayan var mı ? 
  • En etkili 10 kisi - En Etkin 10 kişi - En edilgen 10 kişi listesi ''  TEK BİR LİSTEDE '' çorba olmuş bugün buna dertlendim ... 
  • Etken - Etkili -Edilgen başlığında 3 ayrı liste öneriyorum . Dikkat dikkat ! Tahminim Üçünde de yer alabilenler olacaktır . Üstüne az biraz düşünmeli  ...
  • İzzet Yıldızhan ve Nihat Doğan arasında fark vardır ..... Ama ne ? Düşünmedim , düşünmeyeceğim de ....
  • Hortumcular , batık bankalar milletin ödeneğinden çıktığını söylemek o kadar kolay değil  . Deprem Vergileri Duble Yol demek daha alıştırarak söylemek olabilir :) Allahtan millet yola geliyor :)
  • Time Dergisinin :'' En etkili 100 kişi '' çalışmasından esinlenip medyacıları kategori dışı tutmak ? Ne garip '' esinlenmek '' tam yerini bulmamış ...Sorry..
  • Deliye her gün bayram :) 
  • VANROCK a gidemiyorum , ama konserin amacına hizmet . Biletimi aldım . Rock 'culara saygım daha da arttı ...
  • Alış - Veriş listesi dışında tüm listelere karşıyım . Beni kategorize etme !!!!

Hiç yorum yok: