26 Ekim 2011 Çarşamba

MİLLİ TAKIM ' IN NE ANLAMI KALDI ?



        Fenerbahçe taraftarı derbide yok:!
        Spor Toto Süper Lig'de  Beşiktaş-Fenerbahçe arasında yarın yapılacak derbi mücadelesine konuk Fenerbahçe'nin taraftarları alınmayacak.
        Yemin ediyorum ! Önce Zaytung haberi zannettim . Ve kahkahalarla güldüm . Amanınnnnn sonra bir baktım ki : Gerçek ! Eh PES !!!
        İki kulübün aldığı bu yöndeki kararı İl Spor Güvenlik Kurulu'nun uygun bulduğunu kaydetmiş.
        Yahu siz delirdiniz mi ? Bu kararı alanlar ne içiyor ? Ne kullanıyor ?Allah aşkına beyin hücrelerinden geçtim , kalp gözlerimi kapanmış !!!!!
        Türkiye' nin yaşadığı sosyo-psikolojik olaylara , felaketlere bakın ,bir de şu saçma sapan EMBESİL - İÇİNDE GRAM SEVGİ barındırmayan karara bakın !Ama sakın ola sevgiyle kenetlenen asıl İNSANLARDAN dikkatinizi dağıtmayın !
         Şimdi '' Kardeşlik Zamanı '' diye Türkiye ayağa kalkmış birbirini kucaklarken bu ayrımcılık değil de ne ? Sosyal paylaşım sitelerinde ; maçtan sonra atkıları Van' a yollamak için sahaya fırlatmayı planlayan , ellerinden gelen herşeyi dibine kadar yapmaya hazır gönüllere NİFAK sokmanın ne anlamı var ?
         O maçın hasılatının deprem zedelere yollanması için mesajlar yollayan Beşiktaş taraftarı da , en az Fenerbahçe taraftarı kadar tepkili . Twitter da anında DEPLASMANIMA DOKUNMA ! RAKİBİME DOKUNMA ! sloganları Trend Topic oldu !
         Siz sanıyormusunuz ki ; sahadan giden kaşkolun Van'daki üşüyen kişi rengine bakacak ! Felaketin ayrımı olmaz diyenler size sesleniyorum ! Sanıyormusunuz ki : Geçen hafta Şükrü Saraçoğlu stadında Şehitler için '' Allahüekber '' korosunu , Beşiktaş'lılar Fi-Yapı İnönü Stadına almayacak ? Çok yanıyorsunuz !
         Çarşı Yine Yaptı Yapacağını.Biletleri Olan FB'li Taraftarları Tribüne Sokacak..Fenerbahçe'li Taraftarlar Çarşı'yla Yan Yana Maç İzleyecekler.....
         Deprem etnik grup ayırmaz!!!! Peki deprem takım mı tutuyor ? O zaman MİLLİ TAKIM olmanın ne anlamı var ?????????
          Van ' da eksi ( - ) derecedeki insanlar asıl sevgisizlikten üşümesin ! Bu saçma kararlarla sevgiyi eksiltmenin kime , ne faydası var ? Durum : Kesinlikle dengesiz , sevgisiz , bomboş , dangalaklık ötesi ve derhal telafi edilmeli !!!!!!!
            Fenerbahçe - Beşiktaş İnönü' de kol kola , kaşkollar yetmez montlar bile sahaya !!!!!
            Taraftar olmak ayrı - TARAF olmak ayrıdır ! Ben ki hasta Beşiktaşlı Derya çıldırdım ! Yarın kesinlikle SEVGİ FANATİĞİYİM ! Mahsuru ???

Birgün Fenerbahçe logosu yayınlayacağımı aklıma gelmezdi ! Ama ben TARAFSIZ SEVGİYİ aklımla birlikte kalbimde tuttum ! Ve çok Şükür Huzurluyum  ....




         İmza : TARAF olmadan TARAFTARLIK !!!!!!

Hiç yorum yok: