1 Ekim 2011 Cumartesi

LEYLA ZANA 'DAN ''Desperate Housewives'' KARAKTERİ OLURMU ?


                    Dizi sezonu da açıldı . Oyun karakteriyle özdeşleşmeler başlar artık . Geçen sezon Küçük Osman reytingi kimselere kaptırmadı . Bu sezon '' Desperate Housewives '' uyarlaması olan Umutsuz Ev Kadınları ' nı merak etmiyor değilim . Neyse yeni sezonda yaşıyacak ve göreceğiz ..
                    Yeni sezon değince Mecliste yeni sezonu bugün açtı .Herşeyin en iyisi olmasını hepimiz kalpten diliyoruz .
                   Bu iki sezon açılışında ilk özdeşleşmeyi içimden ister istemez geçiriyorum:) Desperate Housewives 'ın birebir karakterleri olmasa da , yine de Leyla Zana çağrışımıma engel olamıyorum . Eh o zaman Merve Kavakçı ' nın suçu ne ? Diyorum . Tum zorluklarla  bir Cemile başa çıkar derken ; sayın bakan Fatma Şahin ' i Cemile ile özdeşleştirmekten kendimi alamıyorum ....
                   Bu sezonun ilk Tv dizileri ile özdeşleşme duygusunu yapmış bulunmaktayım . Benim durumum mu ? Tabiki Hürrem'den hallice :))))) 





Hiç yorum yok: