10 Ekim 2011 Pazartesi

KOCAMI ATLATTIM - MAHSURU ?



         Saat : 02.00 telim çalıyor .  + 44 le başlayan numara hııı anladım Sermin’ciğim .
         Berbat bir ses sadece ‘’ EDWARD’’ dedi  …
         Eşim seyahatteydi , yalnızdım . Yataktan fırladım . Ne oldu ?Demeye gerek yoktu , anlamıştım . Sermin’le liseden 15 yaşımızdan beri tanışırız .  Üstelik iyi bir şansla Universiteyi aynı sınıfta okumuştuk .  Canımdı , dostumdu . Çok anılar biriktirmiştik , yaşanacaklar ise daha daha daha da çoktu ....
         O mezun olunca İngiltere ye gitmiş ve Edward ile evlenmişti . İki oğlu olmuştu . Büyük henüz 2 yaşın da , küçük 4 aylıkken Edward’ den boşanmış ve oldukça zor günler geçiriyordu . Allahtan elin gavur memleketi insafını mantıkla düzenlemiş ve hatta yasa çıkarmış ki : Bu durumda devlet yardımı alıyordu . Yetermiydi ? Sanmıyorum ...
        Biz ; Edward’le ne aniden evlenmesini ne de aniden boşanmasını hiç konuşmamıştık . Tanırdık birbirimizi . Hayatımızda birşey oldumuyduuuu … Cırtttttttttttttttttttt diye anlardık. Ne ? Nıye ? Neden ? Nasıl ? Detay konuşmazdık . Aynen ‘’ cırtttttttt kanatlı orkid ‘’ gibi ‘’ Bilinen ama Giz ‘’.....
         Sesinden anlamiştim . Gecenin o saatinde ne kadar havayolu srt varsa arandı . Uçak bileti ayarlandı. Ve kimseye haber verilmeden Londra ya gidildi .
         İstanbul da hava yağışlı , pusluydu . Londra ise feciydi.
         Taksiye atladım . Sermin’nin evindeydim . Şaşkın aptal bir ifadeyle kapıyı açtı . Çocuklarına konsantre olmuş bir anne vardı karşımda …
        ‘’ YARIN ‘’ dedi  sadece . Gerisini sormadım , konuşmadık . 
           CIRTTTTTT KANATLI ORKİD SESSİZLİĞİ ...

         Türk bir teyze geldi . Kadını fırsat bildik . Sermin ufaklıgı emzirdigi gibi attık kendimizi Londra caddelerine ….
        Bilirdi beni, alış-veriş manyaklığımı .''Hadı bu sefer hiç sıkılmıycam soz '' dedi . Ancak hazır onu kırk yılda bir boyle yakalamışken dahi bu avantajı kullanmak içimden gelmedi . Hayret birsey …
         Yürüdük yürüdük …Taaaa aksam saatlerine geldik . Birseyler yiyelim diye bir cafe ye oturduk .
       Birbirimize danısmadan içmizdeki sesi dinleyip ;  özellikle kalabalık yerleri tercih ediyorduk . Yani yine gizemde aynı frekanstan yayındaydık ….
       Ne yesek derken .Öğrenci spesiyallitemizden vazgecmiyecegimizi, hatta tam da buna ihtiyacımız olduğunu farketttik . En lezzetlisinden SOSİS – PATATES ve BİRA .Hoppp masaya geldi . Bulunduğumuz mekan bahceli  bir yerdi . Ama caddeninde telaşını goruyorduk . Icerde slow rock inceden tutturmustu .
      Klasiktir bizde 2 birada baslarız anlamlı anlamsız gülmelere . Bu aslında zor anlarda dahi birlikte olabilmenin sarhoşluğundan tatlı dışavurumlar belki de ....

S :Ay  hatırıyormusun o cocuk hani Alsancak ta nasıl pat dıye karsına cıkıp sana aşkını ilan etmisti...
 D : Ayyyy manyak mıydı o?Aslında neyin pesinde biliyordum :)      
 S : aaaaaa hatırlasana  okul ekip Çesmeye vınlamamızı ,blue jean la denize girmemizi ...
 D : aman amannnn ne cesaretmis o! İyki oto-stop ta ıslağız dıye kımse almak istememisti .
S : Alan o tek kişininde Bo Derek fantazizi olabilir :) 
D : Ayyyyy içim katıldı bak şimdi . İyki Allah korumuş ,tecavüze ugramamısız..Şeytan kulağına !!! 
 S : Sen biliyormusun ayak fetisitti adamın kadının ayagını yediğini
 D : Hadi beeee yapmaaaa!!!!!
 S: Hayırdır pek korktun ??? hahahah
  CIRTTTT KANATLI ORKİD SESİZLİĞİ …

 D : AŞK ne menen bisey degil mi ? Birlikteyken en en en halinle pozitifsin ve oda oyle elbet .  Birbirini daha ne kadar mutlu edebilirim çabası ! Taktir otesi  hayranlık verici mücadele …
 S: Ama ya ayrılınca ? Ancakkkkk , ayrılıga ragmen aşk bitmemişse eğerrrr?
D: O  zamanda yine en en en halinle tutkulu ama bir o kadar negatif ve acı verici . Hatta birbirini daha ne kadar acıtabilirim çabası …
S: Evet yine taktir ötesi hayranlık degil şaşkınlık uyandıracak mücadele ………..

CIRRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTT KANATLI ORKİD SESSİZLİĞİ …………………..


D : Offff 2 birada yine gevşedim …

S: Hıh işte bu ne demek ????

D: Ne demekkkkkk hahahahah

S: Guzel oldum , artık sarhoş olmak için şaraba geçelim demekkkkkk….
CIRRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTT KANATLI ORKİD SESSİZLİĞİ …………………..

        Ay amanın ben oyle karıştıramam o kadar içemem hatta nefret ederim demek istemedim ! Karıştırmak  , iğrenç sarhoş olmak adeta kaybolmak  is-ti-yor-dum ….

    Garsonu çagardık . Şarap listesini istedik …

D : Bu ne yaaa adeta  yuzlerce sarap var yada ben çift goruyorum .

S : Bana bak salla bu Fransız İtalyan vs sarabını gel Şili şarabı deneyelim ….

D : Ok . ne cıkarsa bahtımıza . Zaten ben burada degilim . Mülteciler bile benden iyi durumda en azından devlet onlardan haberdar …..

S: hahhaahahaJ
D: Ben kendim bile haberdar degilim pat diye ülke degistirdigimden.Yani oyle kaçak durum :) Kaybolalım gitsin ...
S: Ve hatta bu işkence bitsinnnn:) ...
Tam ben alkışlarken ....
 Şaraplar geldiiiiiii .....
Duruma alınıp reverans yapan garsona da coşkulu alkıştan sonra ...
CIRRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTT KANATLI ORKİD SESSİZLİĞİ…….

D: Hayatım boyunca içecegim tum sarapların, her ilk yudumu : KAÇMAYA DAİMA DEGER ARKADASIMIN ŞEREFİNE ……..
 S: Hayatım boyunca içecegim tum sarapların, her ilk yudumu : KAÇAK ARKADAŞIMIN ŞEREFİNE ….


    CIRRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTT KANATLI ORKİD SESSİZLİĞİ……

 S: Düşünsene iki oglum var …
D: Ne kadar sanslısın. Onlar ruhunun DNA KRİPTOGRAFİSİ
S : Haaahahah Kripto falan deyince aklıma tabiî ki  Krit…………..
D : Tabii alkol libidoyu tetikler hahhh :)
S : Heyt be ! benim bilimsel fırlama arkadasım …..
        Bundan sonraki muhabbet tamamen ''O''olaya ait .
SADECE CIRTTTTTTTTTTT KANATLI ORKİD ……..  KİMSE DUYAMAZ …

      Oldukça geç saatlerde evdeydik . Uyumanın anlamı yoktu .Kahve içtik . Dus aldık , hazırlandık . Bebekler uyandı . Onları hazırladık ve evden çıktık...
       Klisedeydik . Edward’ın annesi bile aglıyamıyor , herkes Sermin  ve iki bebege bakıyordu ….
    Biri benim kucagımdaydı .
    Sermin ise sakin – durgun – dikti …..
    O Kadar dikti kiiii . Hala ofkeliydi  ! Kulagıma fısıldadı : ‘’Edwar’a kaç kez söyledim: ‘’ BAGAMLILIK TEDAVISI OLMALISIN ‘’  …..
    Hatta onu bu yuzden bosamıstı …
    Ve bu yuzden ölmesenine ragmen ona hala kızgındı ! Cenazede aglamaması , perisan olmaması nedeni ise AŞKIN O MENEN ÖFKESİNİN DİK DURUŞUYDU BELKİ DE ? ………
     Kliseden mezarlığa devam eden...
CIRRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTT KANATLI ORKİD SESSİZLİĞİ…….


      Dönüs uçagına dar yetistim . Cantam sanki daha mı agardı yoksa acelem var dıye mi bana oyle gelıyordu ? X Rayden gecerken farkettim …. Cantama 2 sise ŞİLİ  şarabı konmustu ….
          Oniki yıldır eskimeyen bu şarap KAÇMAYA DEGER DOSTLA  40 YIL SONRA  İÇİLMEK UZRE ….SESSİZCE
SAKLANMAKTA ………..
CIRTTTTTTTTSIZZZZZZZZZZ...



    

Hiç yorum yok: