19 Ekim 2011 Çarşamba

UTANIYORUM !!!


        Utanıyorum !!!!!
        Biz , sağlığında tanışmasakta  başka  mahalleden bir cenaze olduğunda , televizyon dahi  açmayan kültürün evladıyız .
        Daha dün 5 Polis , 3 sivil vatandaşımız şehit oldu . Sivilleşmiş bile demeye dilim varmıyacak kadar dünyasını  görmemiş , anne karnında PREMATÜRE şehidimiz var !
        Ve bugün :  19 .Ekim. 2011! Cenazeler daha toprağa verilmeden Çukurca’dan acının katmerlisi geldi.26 Şehit …. Utanıyorum hem de çok utanıyorum ….


Acıyla  cayır cayır yanan O anneye , O babaya , O kardeşe , O evlada , O eşe , 
O  ŞEHİT 'e  Mahcubum !  U-TA-NI –YO – RUM !!!
              Habur’dan girişi bugün  lanetliyorum .  
              Çözüm ‘’ Vatan Sağolsun ‘’ demekmidir ?
             ‘’Seni helal etmiyorum ‘’ diyen şehit eşinin yüzüne bakacak halmi kaldı ? Varmıdır helalleşmenin bir yolu ? Nanköre helallik vermenin varmıdır mantığı ? Varmıdır bu lanet işin sonu ?  Sorumluların yakasına yapışıp hesap sormak istiyorum .Kendi yüzüne bakamıyorum.Gözümün önüne acı haberi alan O annenin görüntüsü geliyor . Yüzümü ellerimle kapatıyorum . Kendi yakama yapışıp kendimi boğazlıyor ve çok ama çok utanıyorum ! 
            Her şehit  vicdan plasentasında  ANA KUZUSUDUR …
            Şehitlerimize rahmet , ailelerine sabır dilerken yerin dibine geçecek kadar çok UTANIYORUM ! 
            Bugun Türkiye’ de yine yangın var . Ve asıl ateş düştüğü yeri yakar ! Sözün bittiği yer ! NOKTA ! 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir askeri için yıkın emri veren Mustafa Kemal'li ÖZLEDİK !!! (AYLİN PAMUK)