9 Ekim 2011 Pazar

LADY GAGA SANA GELİYORUM .....



       
 
   


  Lady GAGA nerdeyse her dakika şaşkınlık yaratıyor.
 Et kostümüyle mesajına bayılmıştım . Cinselliğin ET algısına ; '' al sana çiğ et '' diyen hali muhtesemdi. Yedirmem kendimi diyordu adeta !!!!
   Ama bu kez ben hic sasırmadım . Hatta nostaljik duygumla  gülümsedim :)
   Candy Dergisi'ndeki (mart sayısı) '' erkek pozu '' da ben de bu etkiyi yarattı .
     Karnıbahar gibi katkat  beyaz kostümüyle durumu iyice kamuflaj etmeyi başarmış .Ç
ift cinsiyetli oldugu tartışılsa da , bu pozu  vermekten cekinmemis . Kendi illüzyonlarıyla eğlenen   Lady Gaga :)
     Çöldürmenin hegemonyasına , ayaklanmayı denememiş bir tane bile kız çocuğu tanımıyorum ! 
        Kendisiyle eğlenebilen insanlara ölüyorum , bitiyorum . Lady GAGA sana geliyorum ......




        

   

7 yorum:

Bülent Taşdemir dedi ki...

Nereden nereye? Cumhuriyet Senatosu Başkanlığı, Dışişleri Bakanlığı yapan İhsan Sabri Çağlayangil, Bursa’da “vali” iken Orhan Veli’nin “Bir elinde cımbız, bir elinde ayna, umurunda mı dünya!” şiirine nazire olarak şu şiiri yazmıştı:

“Bir elinde sigara,

Bir elinde şişe,

Erkeklik bu mu kızım?

Erkeksen ayakta işe!”

Bu şiir artık geçersizdir. :((

onlinederya dedi ki...

:) Supersiniz Bulent Bey :) Bayılıyorum çağrısımlarınıza . Zaten bunu denemeyen kız cocugu yoktur sanıyorum:)Erkeklik olcusune nazıre benden:)

Bülent Taşdemir dedi ki...

Herşey kadınların pantolon giymesi ile başladı.Sonra yolda sigara içtiniz.Şimdi de bu..! Gitti gider..!
Çok üzüntülüyüz çokk..!

onlinederya dedi ki...

Yok sanmam o kadar da degıl:)Olcu bumur ? askolsun :)

Bülent Taşdemir dedi ki...

Yeni nesillerde alacaktır bunun intikamını.Akın akın gelecekler erkekler : Makyajları,takıları,etekleri ve topuklu ayakkabıları ile.. :))

onlinederya dedi ki...

oooo basladı bıle. Takım elbıse altına topuklu ayakkabı vardı gecenlerde gazetelerde. Bence bu intikam degıl . Bazan ertelenen cocuk meraklar , bugun dısa vuruluyor.Her kosul ıcın gecerlı olmasada tabıı. Bence hiçbirinin sakıncası yok

Bülent Taşdemir dedi ki...

Lady Gaga'lara karşı,Lord Haga'lar. :)