2 Ekim 2011 Pazar

LİBİDOYA DOPİNG ETKİSİ ; '' ÇIZIKLI PİJAMA ''

 Libido çağrışımlarım beynimde dans eder …
 Çilek  , derinden gelen hafif  lavanta , ınce ınce beyaz sabun , deniz ve  ……..           
NUDE ( Abd de artık fabrikası kapanmıs bir parfum)  kokularını bir solukta sayabilirim …Çıplaklın damaga yayılan lezzeti cikolata ve bir kadeh serin sarap derim …Müzikse vazgecilemez …. Her tonu ruhuna bir figur yaptırası ahhhhh sevismeyi tetikleyen notalar …Sentimentoslar , Tangolar , Slowlar , Kancertolar ……..
 Ve kostümler ……………………………………
 Yıllarca anneanne tarafından  lavanta , yasemen yada cilek mevsimi havalandırılan ve asla giyilmeyen çeyizdeki  fantastik kostümler …
 Baktıkca  o kadın bunu nasıl almıs aman allahım dıye dudak ucuklatan jartiyerler , transpalan kombezonlar …Ailenin kadınlarının bir bir neye donustugunu hayallemek ….
Sandık havalanacagı gun dondurma , pamuk helva , gibi rusvetlerle  uzaklastırılan yaramaz kız cocugu ben J Tabıkı alacagımı alır ama yine hırcın merakımla yapacagımı da yapardım ..
Yorganlar arası takla atmalar, saten şalları belime  , renk renk oyalı tulbentlerı kalcama baglar Fusun Onal gibi dans ederdim . Esasında tum derdım dıkkatlerı dagatıp ,  her sene ısrarla benden saklanan o bohcanın ıcını gormekti ….
 Bir keresınde ocakta kaynayan cilek receli tasacak dıye ıcerı kosan anneannemin telasını fırsat bilip bohcayı actım . Aman allahım buyukbabamın cizgili pijaması , siyah dantel ic camasırı ve gecelik takımı , kırmızı baska bir takım , su yesili yine baska takım offfff rengerenk bir dunya gıbı …. O kadar ilgimi cekmıstı kı … Elime kucucuk siyah bısey gecti . Anlamsız bısey . Sapan lastigi kadar sıkı iki yanında ucgen dantel uzantı ve ucunda saten fiyonkları altında deftere takılan atac gıbı sıkıstırıcı olan bısey ….
 Anneannemın ıcerı gırmesıyle o elımde kaldı . Hemen asi sortumun cebine sokusturup ,  olay yerini sinsice süzülerek terk ettim …
 Sokakta aksam ustu baslayan kovboyculuk oyununda ben kızılderili kız olunca basıma takacagım band anında o sortun cebinden cıktı :)
  Buyukbabam kose basında belirdıgınde once ona deli gibi kosar elindeki paketleri kapardık , cok mutlu olurdu . Ama Bu kez buyukbabam allak bullak bır suratla ‘’nerden buldun bunu ‘’ dıye kafamdakı Deryaların Kartalı aksesuarımı saclarımı koparırcasına cekti aldı . Eve hısımla gıren bu ofkelı adam . Esıne ve kızına cok kızdı . Bu iki kadınsa hala ne oldugunu anlamayan bana oyle bir hamle yaptılarkı anlatamam . Her zaman kı sıgınagım armut agacının tepesıne kendımı dar attım . Ve oradan kendımı savunmaya calısıyordum . ‘’ Sız yere atmısısnız O SEYI ben ne bileyim , attınız sandım , oynuyorduk bız cocuklarla  ben Kızılderili idim , onu ondan kafama taktım – yoksa anlasılmıycaktı Kızılderili oldugum yaaaaa ‘’’ Arakladıgımı saklayan dusurmussunuz yalanı tuttu … Ama yıne de cok kızdılar … O kafaya takılmaz dıye .. Nereye takıdıgınıda ısrarla soylemedıler …Buyunce soylerız dıye gecıstırdıler ….
 Evlenirken o sandıktan yorgan morgan asla almadım . Hersey cok demode ve bana sorulmadan yapılmıstı .Sevmedım . Aldıgım tek sey o bohca oldu … Hic kullanılmıyacagını bilsem de ; Cizgili pijamayı ısrarla almam bendeki erkek kokusudur belkıde …. Jartıyeri kullanıp kullanmama bilgisi özel elbette . Ama itiraf etmeliyim ki  ; KADINLIGIN KAFASINA TAM BEYNINE DAIMA TAKILI BIR JARTIYER OLMALI !
 Cizgili pijama millete Gafur cagrısımı yapsada bende drekt buyukbabamdır . Anneanneme jartiyer aldırtacak kadar yuksek libidolu ailem … Fantastik özgurluk yolumu mabedimde  acmıstır ….
Bazan Berbat bir esofmanla dahi olsa  beynime takılı  jartiyerle  , NUDE kokan evreni  bir Kızılderili kadın olarak kutsamaya devam ………. Cikolata lezzetindeki Cizgili pijama candırrrrrrrrrrrrrrr ....Giyilmesede olur Cilek ve Lavanta kokar :) Müziği bile vardır ……………….
        
                 


               
         NOT : Bu bir  PROVAKATOR yazıdır . ''  Agent Provocateur '' :)))))

        
                 

3 yorum:

Bülent Taşdemir dedi ki...

Bu yazıyı okuyunca derhal evdeki sandığı açtırdım ve denetlemeden geçiriyoruz.İleride çocuklara konu olacak malzeme bırakmamak için.

Teşekkürler.

onlinederya dedi ki...

Harikasiniz :))))) ama tavsiyem birakin sandik bir cocugun karistirdigi bicimde " daginik " kalsin :) ... Samimiyetinize tesekkur ederim

Adsız dedi ki...

Fark ettime herkesin bir çizgili pijaması olmalı ;) Ki bana ait bir malzeme hatıra olacak anlaşılan :)