30 Eylül 2011 Cuma

SÜPRİZ SÖYLENMEZ ! ŞİFRE :'' REMEMBER ''




                       Cuma günü ritüellim dedim . Emin olun Cuma günleri hele de akşam saatleri benim için harika geçer . Belki de buna inandığımdan ekstradan bir süpriz beni bulur . Kızlarla bu günü siyah - beyaz konseptte yaşama kararı üstüne telefonda konuşurken . Laf lafı açtı . Ve siyah - beyaz fotografın ilk sözcüğü slogan oldu : '' HATIRLADIN MI ? ''  Bir nevi REMEMBER modundayız .
                     Hoş bugun pek dışarı çıkmayı hedeflemesekte ; anladık ki ev bize dar gelecek . Aniden verilen karar ile acil hazırlanan kadın hallerini bilmeyen yoktur .Hem stres vardır , hem de fena halde eğlence ...
                     Ben şu koşulda işin eğlence kısmındayım . İlk kadeh serin bir Rose tercihim . Ayna karşısında makyaj yaparken sanki lezzetine lezzet katılıyor . Elbette müzik açık . Ve konumuz '' Remember '' olunca bu parça tam bu an bana göre :) İnanın ayna ile elbise dolabı arasındaki duvara minimum yirmibeş kez toslamışımdır . Elbette henüz bir yudum aldığım Rose dan değil . Yahu dans ederek giyinmeyi , makyaj yapmayı denemiyen varmıdır acaba ? :)
                   Bu Cuma da Şarap Şölenim siyah - beyaz dan etkilenerek Remember' a geldi . Süprizimlerimi hatırlayıp yine ve defalarca şükrettim ....
                    Summer love - Remember ile müziği başlattım ... Oooooo bu gece daha neler neler '' Do you Remember ? '' ( hatırlıyormusun ? ) mevzularına gider...
                   Neyse şimdi benim çokkkkkkkkkk acelem var ...Şarkının
                   In a while...Maybe you remember ......... ( Bir ara ,Belki hatırlarsın )
                   Kısmına gönülden katılsam da , vücud dilim telaşdan olmalı 
                   nanananananananaeh , nananananananow  nakaratında :) Siz parçayı dinlerken ben uçuyorum :) Online yaşamaya devam .....
                   Ne çok REMEMBER olan şarkı var . Haydi bu geceye uygun çalma listesi ....


Not : Kızlar video daki arkadaş David Tavare ...Kim ? Kim ? Diyenler için . Anımsatayım dedim :)



                    










2 yorum:

onlinederya dedi ki...

Bu an araba da devameden çalma listesi :
*michael jackson - remember the time
*fort minor - remember the name

onlinederya dedi ki...

Ne " REMEMBER " mis:) buan hafiza kaybi icin neler vermezdim :)