29 Eylül 2011 Perşembe

HERSEY O KADAR ''ONLINE'' Kİ ...

               Nasıl da benim aklıma gelmedi Blog yazmak ! Fakat hayatı öylesine 7/24 online yaşıyorum ki ...Blogger olmakta gözümden kaçmış diyelim . Benim gibi trendleri kovalayan biri için olacak iş değil ! Belki de '' blogger olmak o kadar da trend değil '' :) 
                Saçmalamaya doğru giden üst satır için hemen frene basıyorum .....Ani fren takla attırır elbette ...Anında sıcagı sıcagına burada yazmaya çalısacağım ...
                Zaten daima yaptığım gibi '' online yaşıyacağım '' ....Hatta oyle aceleci davranacagım ki ; az once açtığım bu bloga daha dogru dürüst tasarım dahi yapmadan dalış yapacağım ...Şimdi tam buan '' taze taze gundemden yazdım bile .... '' 
               ONLINE olmak derken  , bloggumun mantığı budur ... Hayatın içinde akan digital paralellik bizi '' akışta '' tutacak ...
               Katılmak isteyenler buyursunlar ... Cok sevinirim ...
                Simdi cok acele ilk yazımı ekliyorummmmmmmmmmmmmm ...

               Sevgiler ....................

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Seni okumakkkkk tarifsiz keyif benim için (= Sevgilerrrrr,

onlinederya dedi ki...

Aylin'cim eger son yorumda kendını acıklamasaydın ; inan ben de durum cok fantastikti :) cok ama cokkkkkkkkkkk tesekkurler :)