30 Eylül 2011 Cuma

CUMA RİTÜELİM

                   Cuma ritüellim .... Akşamları  kızlarla çeşitli konseptler içinde şarap içmek . Ben sadece Cuma yı Ctesiye bağlayan akşamlar '' beyaz yada  rose '' şarap içerim . Bu bir prensip değil . Prensip kelimesi olayı sıkıcı bir imaja büründürüyor ...
                 Oysa biz çok eğleniyoruz . Deşarj oluyoruz . Eğlenmenin içinde gözyaşı da var . Aslında bu bir tür '' ENTERTAINMENT '' ...
                  Bu hafta '' siyah - beyaz '' dokuların haftası .... Nostalji kıvamında ... Siyah beyaz fotograf karelerindeki gibi duygularla olacağız ... Bunda  benim etkim var mı ? Bilemem . Ben teşvik etmem . Fakat tetikliyici özelliğime engel de olamıyorum ....
               Belki İstanbul ' da ilk Sonbahar etkisi , belki bu siyah beyaz fotograf .... Ama sunu iyi biliyorum ki : Hüzün uzun soluklu hiçbir zaman değil ....
           Neyse lafı çok uzatmıyayım .... Çünkü hazırlıklara başlamam lazım :) Acelem var :) Online yaşam demiştim . Ben sözümün eriyim :) Beni en iyi sadece '' KENDİM '' gözetlemeliyim ....
            ..........Evet başlasın Cuma Törenleri Hazırlıkları ...Oleyyyyyyyyyyy.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yarasın.in vino veritas...byyy

onlinederya dedi ki...

tesekkurler :)

Adsız dedi ki...

Bilmezmiyimmmm :P ( adsızlar ben :P AYLİNC€)