29 Temmuz 2012 Pazar

SERDAR - TUFAN - ERTUĞRUL VS.TOPLUCA TOPUNA : '' OĞLUMMMMM BAK GİT !!! ''

      Ey benim HOMOFOBIK toplumumun aynası canım ''dangoz medya '' ! Bu nasıl ayna hali ise ben diyeyim içbükey ayna siz deyin dışbükey ayna ! Dev aynası yanılsaması işte ! Kesinlikle ayna gibi ayna değil !!!!!
      İzzet Çapa aslanlar gibi roportajlarına devam ediyor . Bu kez Serdar Turgut ile söyleşi yapmış . Gelin görünki en parlak dönemlerinde bile aşamadığı komplekssini iyice kusmuş kendisi . 
     Cinsellikle ilgili çok bilgi verici yazılarını kastetmiyorum . Bu kadar ilgi çekici mevzulara giren bir yazarın , hiçbir zaman okunmuyorum diye garip bir dertte olmasına üzülüyorum . Evet son dönemde sadece kendisi için geçerli olmayan mühim bir husus var . Yeni Medya anlayışı oluştugundan beri pek kimse okunmuyor Sevgili Serdar Turgut ...
     Fakat bu kaygının ötesinde ayrıca gözlemim şudur ki : İki yazısından birinde mutlak E.Özkök'den bahsetmesi . Çok sıkıcı ve garip bir biçime dönüşen bu tutkusunu bugun patlatmış :) '' E.Özkök gizli eşcinsel olabilir '' demiş . Eeeeee olabilir ne var bunda ? Ama kendisiyle yine özdeşleştirmiş .'' Bizim ( E.Ozkök ve Kendisi ) içimizde KADIN yönümüz vardır . Kendisi yazdığı için söylüyorum ''demiş . 
      Birşey diyeceğim S.Turgut Ertuğrul Özkök 'ü hakkaten okuyormu acaba ? O kadın''O '' kadınmı ? Valla bana pek öyle gelmedi :) Ama S.Turgut'un bazan hayranlıkla , bazan hınçla habire Ertugrul Özkök'ten bahsetmesinden bana fenalık geldiiiii .... Ayol bu ne iş ? :) 
      İşin gırgır yani budur bence :) 
      Ama asıl bomba bütün bu meselenin İzzet Çapa'ya yaradığıdır . Kendisini ve medyada alanında da gösterdiği başarısını ayakta alkışlıyorummmmmmmm ..... 
      Serdar Turgut gibi bir Oray Egin , bir Nagehan Alçı 'yı medyamıza kazandıran ustanın hala Ertuğrul -Ertuğrul demesine şaşıp kalıyorum :) 
     Bir komik unsurda ( masus böyle ağır laf ettim . Durun durun :) efendim sosyal paylaşımın Aga BABASI Twitter'da yaşanıyor . 
      Misal : Bu durumu değerlendiren Tufan Türenç Beyefendi bir kaç kelam etmiş . 
      Efendim : '' Roportajci pervasiz, roportaj yapilan densiz olursa en yakin arkadasina sacma bir suru laflar eder.Benim tanikligim sudur: Ertugrul Ozkok Serdar Turgut'a, babasinin yapmadigi guzelikler yapmistir.Dostluk vefa ister. Serdar bunu nasil yapti? Ama yine Ozkok onu bagislar. Boyle seyleri pek onemsemez. Serdar bu tip seyleri her konuda hep yapar. Zaman zaman Ozkok ona cok kizardi ama her seferinde affederdi. '' diye tweetlarını sıralamışlar . 
    Ne diyeyim ben size eyyyy yıllarların tecrübesi Tufan Bey amca ! Yahu birkere biri birine BABALIK yaptıysa bunu söylemenin ne anlamı var ? Dostluk vefa ister derkennnnn ? Pardon ? :) Siz E.Özkök'ü savunuyormusunuz şimdiiiiii :) Ay bu akım derken ...... demek gibi birsey :) 
     Siz onu bunu bırakında kimse kimsenin eşcinselliğiyle ilgilenmiyor . Serdar'da bu kadar aşıksa niye bastı gitti Hurriyet'ten oturaydı ya  dizi dibinde ...
     Kimse bu saçmalıklarla ilgilenmiyor , ciddiye bile almıyor . Ama herkesten çok  İzzet Çapa okunuyor . Hepiniz çatlayın ! Patlayınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!! 
       Ne oldu şimdi  yani İzzet'in arkasında Baba yok ! Biz Blog yazarlarının arkasında ise hiçççççççç kimse yok ! Ama çatır çatır yazıyoruz . 
       Ben bu abilere ablara Sezen Aksu'dan '' Şanıma İnanma '' eserini hediye ediyor . Hayırlı günler diliyorummmm :) Ve size oturup şarkının özellikle şu mısrasını hazin hazin dinlemenizi öneriyorum . 
'' Okurum, yazarım, konuşurum Kelimelerin efendisiyim amaaaaaaa !!! '' 
      Bendeniz aynı şarkıda ayna karşısında '' NEW MEDIA '' Tamtam Dansı yapıyorummm :) Sizleride topluca davet ediyorum . Ayyy çok afedersiniz sakın yanlış anlaşılmasın toplu derken , dansa yani :)
      Bizim durum nedir Allah aşkına ? Hetoroseksüelden bozma ensestmiyiz ? Ayna ayna söyle banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) 
     Ayrıca Ertuğrul Özkök'ün yerinde olsam asla oralı bile olmaz , konvansiyonel bu pespayeliğe prim vermezdim .Hatta benim yaptığımı yapar hobada zıbada buan dans ederdim :) Valla samimiyim ...
     Ölümü görün, şarkıyı son ses dinleyin ....Hayde  buyrun pistimiz boş kalmasınnnnnnnn :) 
     Ay benimde içime bir ERKEK kaçmış olmasın . Bugün çok maçoyum . Oğlummmm Bak Gittttttttttttttt !!!! :) 
      
NOT : Şarkımız budur .  http://www.youtube.com/watch?v=y10oRaHA1xQ

Hiç yorum yok: