22 Temmuz 2012 Pazar

BAY'LARA PAPYON SOLUNGAÇ

        Canım ciğerim sevgili '' KADIN ARKADAŞLARIM '' son günlerde sizlerden duydugum ; ALDATILMA - BUNALIM - DEPRESYON hikayelerinden sinir geldi . Sinir derken sakın yanlış anlamayın . Bildigin sinirsel bir gülme hali :)
        Sıcaklar artınca bu adamlarmı donsuz gezer oldu ? Yoksa '' öbür kadınlar '' mı kürkünü çıkardı bunu bilmek için hiç zorlanmıyorum . Vallahi gülüp geçiyorum .....
       Öfke denen yorucu ve 40 yas sonrası premenepoz hallimle ben daha ne yapayımmmm ? :)
       Sadece tavsiyem '' öbürüyle temasa '' gecen bu BAY (erkek cok iddialı bir tanım ) arkadasları ne olur hos görelim diyorum .... O haltı ettikten sonra kuyrugu kıstırıp , olaganüstü yalaka halleri kadar eğlenceli emin olun başka birsey yok . Samimi söylüyorum uzunnnnnnn soluklu ilişkilerde eğlence modu sadistliğe dönüşüyor . Uzun kısmı tamam da soluğu niye dedim vallahi bilmiyorum . Soluk derken BAY'ların solungaçları varmış gibi bir çağrışımım vardır . BAY hitabı bana hep papyonlu penguenleri anımsatır . Bakın yeminle onunda nedenini bilmiyorum . Ama bana BAYANNNNN denmesinden hoslanmadığım için , o kuyruğu kıstırmış abilere kadınlığın '' en sadist hallerini '' samimiyetle canımmmm KADIN arkadaşlarıma öneriyorum ....
       Aldatılma tesbiti sonrası BAY BAY demeden önce durun , bir düşünün ! BAY demeyi deneyin . Öç alma duygusu , terketme duygusu bu saatten sonra bizim için daha yorucu . Kuyrugu kıstırmış ''papyonlu''nun keyfini çıkarın ....
      O solungaçlarıyla nefes alırken , ortamdaki oksijenin tamamı  size kalıyor ve derin derin nefes alın ... Deneyin bakın ... Otekiyle sevişen BAY'ları elinizin altında tutun .Emin olun karaya vurmuş penguen kuyruğu kadar pörsümüş solungaçların sizin kıyınızda yıkanmaya daima ihtiyaçları var .
      Ayyyyy esti iste  bu yazıyı yazmak bana . Isim vermiycem ama hakkaten buara çok aldatılma hikayesi duydugumdan olabilir . Ayol hepsine son önerim gülün gecinnnnnnnnnn :)
       Otekiyle sevişen BAY'ları kafaya takmayın . Cunku nasılsa sadece BAYANNNNNN kategorisine takıldıklarını sanıyorlardır . Butun bunları ; bir kadına toslama anları daima siz olun diye dedim ....
        Kimseyi ötekileştirmeden sevin ...En çokta kendinizi sevin , kucaklayın ....
        Ve hep siz ötekinin '' DİĞERİ '' olun .... Simdi öteki kim diye sakın sormayın :) Bu soru hakkı BAY'lara ait . KADINLAR zaten anladınız siz onuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)
       
       Eyyyy dünyenın en kutsal cinsiyeti Kadınlarrrrrrrrr !!!!! Aldatılma denen fobiyi aşınnnnnnnnnnnnn . Tadını çıkarın .... Derin derin nefes alınnnnnnnnnnnnn :) Oksijeni çekin çekin çekin ve kimseye kendinizi bırakmayın ..........
     NOT: Ahandaaaa bu duruma en güzel şarkıyıda siz sevgili KADINLARA buradan yolluyorum ..... En KAFA şarkı ...Çal çal oyna :) http://fizy.com/#s/1tjuny

Hiç yorum yok: