26 Haziran 2012 Salı

Miss.PIGGY MENOPOZDA-POKEMON OSTOROJENI TAVAN YAPTI



         Pazar gunu telefonuma sms geldi .Nuray :  ‘’Acil durum! Buse regl oldu . Ortalık gergin . Odasınadan cıkmıyor , aglıyor . Yardım et nolur ‘’ …..
         Buse nerdeyse elime dogdu . Dogum gunlerimiz cok yakın . Bir gun ara ile . Bebekligi dahil bir ock anında hep yakınındaydım . Hatta bazan dibinde . Cogu kere babasının bile su ifadesi : ‘’ Derya bu seni taklit ediyor ‘’ .
         Gozlemledigimde annesinin cevresindeki kadınlardansa asıl teyzesinin arkadası olan beni gozlemledigini fark etmisligim olmustur .  Hosuma da gider bu durum . En azından annesinin cevresindeki ; kabul gunlerinde kısır yiyip koca  k…c na bakmadan hala kısırlasamamıs azgın kadınları model almaması iyidir . Gelecege yatırım olaraktan hic degilse birini kurtardık derim .
          Hemen aradım tabii . Nuray in sesi berbat . Nerdeyse o da aglıyacak .
D : Nuray sen bu cocuga anlatmadın mı ? Hangi devirde yasıyoruz ?

N : Ay yok yaaa anlatmaz olurmuyum . Zaten simdikiler herseyi biliyor .

D : Aman bırak su ‘’ simdikiler ‘’ diye moruk laflarını . Her insan en modern cagda bile
bazı konularda duygularda ilkeldir . Bunun simdilerle alakası yok .

N : ayyyy Derya yine ne dedin anlamadım ben ! Offff kafam oldu bir dunya

D : Tamam tamam gectik bunu . Anlat sen .Dun gordum sizi o arada cıtlatsaydın ya .

N : Iyide dun bisey yoktu ! Bu sabah ailece uzun uzun kahvalltı ettik . Bu abisiyle babaya sımarıcak ya . Bogusuyor . Ustunde de mini penye elbise . Bende sofrayı topluyorum . Bir an gozume ilisti . Bogusurken kılodu gorundu … Aman allahımmmmmm … Elimdeki tabakları yere fırlatyordum . Ilyas a seslendim .Ilyas cabuk mutfaga gelllll !!!!

D : Hhahahaah niye Ilyas damı regl oluyor ??????
N : deryaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!

D : hahahha

N : Elim ayagım gitti . Ilyas noldu diyor . Ben boynuna sarılmıs aglamaktan soyluyemiyorum . Kızımız buyu galıba diyebildim .

D : haydaaa kzım sen once kızına bir bak , bir tuvalete girin ikiniz . Emin olmadan ne ortalıgı karıstırıyorsun . Andropoz yası gelmis adamın tansiyonu zıplatıyorsun J

N : Ay ne bileyim ben .Sonra annemi aradım . Annemde Sevim teyzelerdeymis . O da panikledi …Sonra Buse ye seslendik babasıyla . Bu geldi . Ben oyle kaldım . Ilyas kızım dedi neden sonra annenle bir tuvale girin .

       Buse dezmi : aaa baba ben yalnız gidebiliyorum J

  Neyse gittik . Tabii durum kesinlik kazandı . Bu o manzarayı gorunce bıraz utandı ,panikledi , korktuda . Neyse temiz  kılot getirdim dolabından . Ped kullanmayı  ogreticem . Ahhhhhhh ama benim kızım ! ‘’ AAAAA BEN BUNU ARTIK GIYMEM – ONUDE MIKI MAUSE VAR – DANTELLI  ALLALIM  ‘’ demezmi …..

D : Yuhhhhhh !!!  BUSEEEEEEEEEEEEE .. hahahahahh

N : Deryaaaaaaaaa yapma Allah askına . Neyse ikna oldu sonra . Dur ama daha fenası . O arada annemle Sevim Teyze geldi . Biz tam tuvaletten cıkıyoruz . Sen Sevim Teyze kapı arkasında buna bir TOKAT yapıstırdı ….

D : Allah kahretmesin . Ayyyy o bu isin igrenc raconu tabii . Ilk regl olunca  ‘’ kapı arkasında ortamın en yaslı kadınından TOKAT ‘’ neymis . Akılı –uslu kadın ol ! Oldu o tokat adamın aklını basından alıyor zaten . Hay elin kırılsın Sevim Teyze ….

N : Bu basladımı aglamaya . Hala aglıyor . Odadan cıkmıyor . Napıcagımı bilemiyorum .

D : dur dur ya uzuldum simdi cocuga . Bak ara senin de arkadaslarını , evdeki erkekleri yolla . Mac var zaten dısarda izlesinler . Kız kıza parti verelim . ok mi ? Ayrıca sana bile supriz bisey yapıcam sıkı dur J)))

N : Ay sen dersen o kabul eder .

D : Yok kızım sakın soyleme . Supriz yapalım . Sen ortamı ayarla ben ben aksama dogru geliyorum .

N : ok . optum .

         Hemen fırladım . En yakın  alıs merkezine gittim . Ic camasırı satan bir dukkana girdim Ve onunde animasyon karakter ler baskılı  7 – 8 tane kadar kilot aldım . Miki mauslu , ugur bocekli , Donald duck lı , Voltran lı vs vs vs .
Sepetin en altlarında kalmıs , satılmamaktan sararmıs miss piggy yi maden bulmus gibi kaptım . Eve geldim tozu gitsin diye onu yıkadım hemen de kuruttum …
      Iki sise merlot tumu ve Pelitten ‘’ aramıza hosgeldın BUSE ‘’ yazılı krokanlı pastayı da aldıgım gibi  uctum .
       Nuray kapıyı actı . Yuzu bombok . Sankı o da tokat yemis gibi .

       Ben Buse nin odasına cıkarken  ;  Fakat ilk ne diyecegimi de bilemiyordum .A aaaa hakkaten bu kadar detayı dusunen ben onu atlamıstım .
       Gecmis olsun denmez ! Buse ne haber salakca ! Buse hosgeldın aramıza soylenmemeli pastaya yazdırdık ! Buse ya aglama ıhhhh ! Buldum  kafasına kapı arkasında supurge kocanıyla 3 kez vurayım . Bana boyum cok uzuyor , o kadar uzun kadın iyi degil diye anneannem oyle yaptıydı . Yeni basladıgım basketbol hayatım bu yuzden bitecek diye gunlerce aglamıstım .
       Kapıyı tıklatıp actım . Bu garibim yapaga yuzu koyun uzanmıs hungur hungur aglıyor . Hemen sacını oksayıp ‘’ Busecim bicicim , minimini bicicim Derya teyzenin kankası  ‘’ dıye uyduruk bir melodik ifadeyle onu optum … Anında dogruldu . Ofkeden delirmis . Hem aglıyor hem isyan ederek anlatıyordu .

Buse : Derya bana babam tokat atmazken Sevim teyze neden vurdu . Regl olmak benim sucummus gibiiiii !!!!!!!!!!!!
       Ana lafın muhtesemligi karsısında kaldım ! Evet regl olmak bir suc degil . Aksine ustun ozellikti . Erkeklere gore daha saglıklı olmak , kan dolasımının rutini , hucrelerin periodik yenilenmesi demekti . Dogurganlıgın kutsal gostergesi idi !!!!Buse haklıydı …..

D: Busecim sakın uzulme . Bak zaten bu isin dogasını sen ogrenmissin . Cok da normal karsılamıssın . Belki biraz heyecanlanmıssın ama tokat konusunda haklısın . Gercı benden sanslsın ben kafama supurge kocanı yemistim J Hem sana soz o Sevim cadısından manyak bir intikam alacagız . Sadece yardım et bana . Simdi hemen yuzunu yıka ve birlikte asagı inelim ..

      Busecim benim supurge  hikayesini  de duyunca  aglamasının yerini gulmek aldı . Bana Guveni sonsuzdur . Dedigimi yaptı . Ve birlikte asagı indik . Nuray ın da kız kardesleri , kabul gunu arkadasları hanım teyzeler , anneanne ve Sevim teyze salondaydık .
      Bu  ‘’ yurttan sesler kadınlar korosu ‘’ :  Busecigime tavsiyelerde bulunuyordu . Yok ultra orkid kullan , yok molped , o donemde jarseli kilot giy , agrın olursa sakın aspirin icme , ay sakın parfumlu ped kullanma mantar yapıyor  vsvsv svsvs … Aptal vajinal ezberler iste ….Sıkıcı ve yaratıcılıktan uzak . Kucucuk bir kıza koca karı muhabbeti . Ortamda Buse olmasa  lafla  sıkıcam kafalarına ama dur sennnnnnn !!!!

     Buse ye yakın yaslarda  2 arkadas kızı da var . Inek tipli , anaları gibi ezberci . Belli bizimki onlardan da pek hoslanmıyor . Genelde bana takılıyor .
     Bir kadeh sarabımı herkesten once aldım . Cunki bu koca kıclı teyzelere baska turlu tahammul imkansızdı . Ustelik biliyordum . Birazdan kendi igrenc cinsel hayatlarını utanmadan anlatacaklar , beni serbest ve aykırılıkla suclamalarına ragmen utanmama neden olacaklardı ! Nefret ediyordum bu gizemi geberten vajinal lackalıktan …

     Ve iste ustunde mumlu maytaplı pasta ve Nuray kapıdan belirdi . Ama kimsede tık yok . Sadece alkıs . Ben koltugun tepesine cıkıp : HOSGELDİNNNNNNNNNN BUSE – diye ritm tuttum . Koltugun ustune cıktım . Cunki o cocuksu bir sımarıklık hareketiydi . Ve Buse henuz cocuktu . Vucudunda olan bu olay ise onun bir gun 42 yasında olacagını ama yine de naifligi kaybetmemesi gerektigini garantilemekten baska bisey degil di ! Oley  bu derinnnn psikolojik calısmam tuttu .Ve Buse de Sandalye tepesinde pastasını ufledi .

      Tabii diger kadınlarda pastaya eslik davasına benim canım sarabıma ortak oldular . Hııııı Buse ye de kadeh kaldırması icin 2 parmak sarap ikram ettim . Ohhhh yarasın J

    Sacma sapan mevzu elbette tahmin ettigim yere gidiyordu . Biri Busenin artık miki mauslu don giymem olayını duyunca oyle bir mevzuya dalıs yaptı ki  ; Utancımdan masanın altına girmek istedim . Kocasının  kendisine fantezi olsun diye zilli , çanlı donlar aldıgından bahsetti .
       Dayanamadım kocanızın INEK SABANLA BIR AKRABALIGI OLABILIR MI ? deyiverdim .  Ama oyle salaklar ki koskoca  kalcalı digeri kocasının aldıgı ip g string i anlatırken kendimi yine  kaybettim .: g strinleride cok ince yapıyorlar hakkaten Ay dikkat sonra ameliyatla cıkarmak zorunda kalmasınlar dedim .Sarap beni gevsetiyor galiba J Rahatladım oh behhhhhh …
      Ama ama ama bizim  71 yasındaki Sevim teyze lafa karısmaz mıııı  HEMDE SANIRSIN 25 lik havasında : ‘’  Kızlar benim rahmetlide hep naylon dantelli mavi severdi  ‘’ diye …
     Yuhhhh ama yaaaaaa !!!! Sen cocuga sırak dıye tokadı cak , sonra da cocugun yanında girdigi muhabbete bak !!!!!!! Alıcam ocumuzu dur dur dur !!!!!!
      Bu igrenc muhabbet sırasında bendeniz . Almıs oldugum baskılı donlarla  masanın basına dikildim .  Hepsine hediye paketi yaptırmıstım . Kıme hangi cizgi karakter cıkacak bilmiyordum . Ama bedenleri Middium  almıstım . Oyle yada boyle herkese olurdu . Yani yine de iyi niyeti elden birakmaak lazım degil mi ? J

 D : Hanımlar simdi bu paketlerin icinden cıkan seyleri , Buse nin  ‘’ genc kızlıga hosgeldın ‘’ partisi anısına kabul etmenizi rıca edıyorum . Fakat bir ricam daha var . .Nasılsa kocalarınız icin daha acayip seyler giymisliginiz var . Bu masumiyeti kaybettik anlamına gelmemeli  , seviceginiz ve hatta kullanacagınız umuyorum …

      Buse o arada paketini actı . Ona dusen UGUR BOCEKLİ . Cok sevindi . Bende ugurlara inanırm , en az onun kadar sevindim …

      Zilli don giyen arkadasa Voltran dustu J Hersey cuk oturuyordu . G Stringliye kelebekli , Nuray a miki maus , anneanneye pokemon dustu …
      Tozu gitsin diye evde yıkayıp paketledim Miss Piggy yi Sevim Teyze ye uzattım . O arada Buse :
AAAAA BU NE ? HIC BUNU GORMEDIM ….

D : Busecım bunu bilmemen normal ben bile az hatırlıyorum . Cok eski bir karakterdir . Yani senin anlıycagın Miss Piggy menopozu bile geceli cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk olmustur …Artık yaslı bir kadın o ….

      Dedimmmmm J) Veeee Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!! Ocumuzu almıstım . Sevim teyzeye okkalı tokat neymis gostermistım …Busecim dahi o kadının bozulmasını fark ettiginden olacak ,boynuma sarılıp beni muck muck defalarca optu ………




        

Hiç yorum yok: