18 Şubat 2015 Çarşamba

 

                                 KAPKARA ''KAR TUFANI''





     Nuh'un son sözleri: "Keşke rüya olsa" ............
    Gözüne uyku girmeyen ülkemin bıçaklanarak öldürülen gazetecisi Nuh Köklü işte son sözleri.
    Huzurla uyumadan göremeyeceğimiz RÜYA! Yazık ki GERÇEK-KABUS!
    Dün gece yine, geç saatlere dek Özgecan Aslan olayıyla ilgili gelişmeleri medyadan takip ettim. Hatta konuyla alakalı bir TV programın da, Kabataş uydurmasının baş ''uydurukçu'' kadının konuk olduğunu görüp İSYAN ettim! Elbette ki mevzu amacından saptı. Günlerdir elimiz bağrımız da izlediğimiz o anlatılmaz ÖZGECAN meselesi, böylesi bir program konuk organizasyonuyla  hepimizi dedirtti! Allahtan ki SOSYAL MEDYA var. Anında herkes aslanlar gibi protesto etti...
   Hemen hemen aynı saatlerde TBMM 'de ''İç Güvenlik Paketi'' görüşülüyordu. Ortalık karışmış, Milletin Vekilleri kan revan kavga görüntüleri sinir bozucuydu. Anlamadım iç güvenlik derken TBMM binası dış mıydı? Eğer dışsa bizim ''İÇ GÜVENLİK ''meselemiz ne kadar iç? diye abuk sabuk düşünürken....
   Dışarda kar iyice bastırdı...
   Penceriyi açıp sakince yağan kara baktım. Gece geç saatte uyumaya hazırlanırken, Özgecan' ın ailesini düşündüm. İlaçsız uyuyamıyorlardır kesin dedim. Ben bile buara ilaçla anca uyuyorsam onlar ah ahhhhh Allah sabır versin diyerek söylendim.
   Son kez söyle bir sosyal medya ya bakayım diyerek tableti elime aldım.
   Bir tweet la kala kaldım!
   Gazeteci Nuh Köklü kalbinden bıçaklanarak öldürülmüş!!!!!
   Nasıl olur? Niye? derkennnnnnnnnnnnn......
   Maganadanın biri kar topu vitrin camına geldi diye Nuh'u KALBİNDEN bıçaklamış.
   Bu kadar basit Mİ?
   Ne yazık ki evet....
   *************
   Ama ÖLMEK o kadar basit değil!!!!!
   Kendisini: ''46'lığım ben hemen çıkarım'' diye de ifade eden, hesapta esnaf, manyağın adaletle dalga geçtiği kadar basitleştimi ölmek? Akli dengesizlik raporu arkasına saklanıp, akıl durgunluğumu bizdeki HUKUK- ADALET? Kim deli, kim akıllı şimdi de bunu mu tartışacağız?
  Biliyor musunuz? Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi Kliniklerin de , yatan hastalar birbirinden rol çalarlar. Bunu uzman Dr. arkadaşımdan, bir sohbet sırasında duymuştum. Yani birbirlerini taklit ederlermiş...
  Kanımızın donduğu bunca olayda ne kadar manyak varsa, onlara da emsal teşkil ettiğini unutmamak lazım!
   Ama memleketin meclisinden bile rol çalan varsa zaten vay halimize!!!
    Kanla Kapkara olmuş, SİMSİYAH ''KAR TUFANI'' çığ gibi hepimizin üzerine....

   **************



    İçi , kalbi cayır cayır yanan Özgecan'ın ailesine bakıyorum. Mezarı başında elinde gülle ''Kızım yavrum, gonca güllüm'' diye seslenen O Babaya bakıyorum.Nefesim kesiliyor!Duruyorum.    

    Mesajında o dik , o vakur, öğretici , o bu ülkede böyle insanlarda var dedirten İNSANLIĞA bakıyorum. Göz yaşlarımı tutamıyorum.Başından beri her sözcükleriyle , her tavrıyla insanlık dersi veren, ASLAN ailesine şükranlarımı sunuyorum.
    Cumhurbaşkanı'na '' Siyah Başörtüsünü'' yollayarak mesajını dile getirdiler. ASLAN ailesi: "Adalet yerini bulduğunda bu siyah başörtüsünün rengi de beyaza dönüşecek" mesajları da NET!
    Acıları çokkkk büyük!!!!
    Memleketin en başını temsil eden Merciine ''Siyah Başörtülü'' mesaj hepimize çok şey anlatır.
    Aslında hepimiz bir sürü nedenle : KAR-A YAZMALIYIZ....
****************
    Son günler de DELİSİ bile ''Ben 46'lığım yırtarım'' mealinden konuşan, tecavüzcüsü sapığı diri diri gencecik bir kızı kesecek kadar VİCDAN AZGINLIĞI ile cinnet geçirmek üzereyiz...
   İnsan Özgecan'ın ASLAN Babası gibi bir ADAM gemi yapsa da , ona binip kaçsak bu TUFAN'dan diyor. İyice SİMSİYAH olmuş bu tımarhaneden!
    Elimizde KAR KADAR BEYAZ  ÖRTÜLERİMİZLE .....
     Tüm bunlar ''Keşke Rüya Olsa ''...........

  

 

   

Hiç yorum yok: