3 Şubat 2015 Salı

Sayın BAKAN AKİF ÇAĞATAY KILIÇ ve SUPER BOWL


   

   İnanmıyorummmm! Şampiyonluk Maçları: Benim ülkemde değiştirdiği kadar,kimsenin ülkesinde DURUM-RUH-PSİKOLOJİ değişemezzzzzzzzzzz!!!!
   Uhhh Haaaaa Dev adam 12 dev adam hatırlıyan var mı? Demeyeceğim unutan var mı? Yada Tarkan'ın BİR OLURUZ sarkısıyla 2002 de coşmayan var mı?
   Daha bu sezon Fenerbahçe'nin Şampiyonluk maçında Şükrü Saraçoğlu'ndaydım. Fenerbahçe şampiyonluğu cezalı olduğu için KADIN ve Çocuklarla karşılamıştı. Dilber Ay'ın ''Akşama Geleceğim'' şarkısıyla coşarkennnnn...... O da ne ? Herşeyden cezalı Başkan Aziz Yıldırım!dan hala nedeni, tavrı anlamadığım bir fırça yemişti. Alt bilinçte malum durumdan dolayı kimse sitem etmemiş, garip bir sessizlik sonrası yine millet eğlenmeye ''korka korka''devam etmiş ki:)
   Ya zaten Fenerbahçe cezasından kadın ve çocuklara oynuyordu:) Hayır KADIN&COCUK 'u ceza görme kafası ayrı bir tartışma konusu da....Cezaya mı yanarsın? Hevesini, neşeni gursakta bırakan fırçaya mı? :))))))

   Ertesi gün canlı okumasa da şarkısı çalınan,elimden ismi yazılı Fenerbahçe formaıyla Dilber Ay'a gitmiştim. Kendisi Galatasaraylı olmasına rağmen ''Zorundamıyım?'' demeden, formayı kompleksizce giymişti:) Sonra bir sürü yerde hep giydi:)
    Oysaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bizden neler çıkar. Super Bowl da ne beeeeeee!!!!!!!!
   
        Haaahahahaaahha Super Bowl’un 19.5 milyar $ iş hacmi yaratmış mişmişmiş:)
      İyide BONKORLÜK denen olağanüstü duyguyla var mı alakası?
      Mesela: 
     Fenerbahçe Şampiyon olunca,bedava gazoz dağıtan bakkal Oğuz abi, Beşiktaş Şampiyon olunca Mevlüt abiden bedava dondurmalar, Galatasaray Şampiyon olunca Çankayaaaaa Basmaneeeeeeeeeee- Çankayaaaaaaaaa Bedavaaaaaaa diye minibüs Şoförü CimBomlu Arif kadar kim bonkör olabilir ki? :)))
    Yemin ediyorum ailemden biliyorum. Beşiktaşlı Dayıma Şampiyonluklar da yaptıramadığım yoktu:) Kırmızı topuklu ayakkabıdan, file çoraba kadar aldırmışlığım vardır:)
    Dün gece Super Bowl denen OLAYI izledim. Olayı diyorum. Çünkü ENTERTAINMENT denen endüstrinin ucu bucağı olmadığını anlamak, başlı başına olaydı. O bildik Meleklerdennnnnnnnnnn , O ezberlediğimiz içeceklere , o en lüks otomobil markasına kadar hangisinin reklama ihtiyacı vardı?   


     Yoksa reklam tükenen bir kavram mıydı?Entertainment organizasyonunun dahili olmak ise, yeniden doğmak mıydı ne???
    Öncesindeki Playboy partisi, tanıtım filmi, Showlar vs muhteşemdi.Kulisler, dedikodular, müzikler, ışık, görsel,ve ''promosyon'' denen o endüstri tavan yapmıştı. Rakamlar ise telaffuzu mumkun değil. Zira Amerika nasıl omuz omuza yeni bir endüstri oluşturulur ve tavan yapar ders gibiydi. İşte bunu görüyor,canlı şahit oluyorduk...
   
   Maçın skoru ne dersek kim bilecek?
   Hadi ayıp olmasın ben yazayım?  Super Bowl'da kazanan, Seattle Seahawks'ı 28-24 yenen New Englang Patriots oldu.


  

       Size yemin ediyorum dünyada bu takım isimlerinden daha çok bizimkiler biliniyor. Misal git Brezilya ya , Fenerbahçe yada Galatasaray de , yada Arjantin de Beşiktaş de.... Oooooooooo diye girilen sıcak reaksiyonla karşılaşmasanız ben de birşey bilmiyorum:) Sırf bu nedenle bir sürü kankanız olur :)
    Aslında bizim klübler farkında olmadan Dünya çapındalar. Ahhhhhhhhhh birde işi kompleksleri aşıp SHOW' a dönüştürebilse... Ah ahhhhhhhhhh diyorum!!!!!!!!
    Mevzuya her türlü dikkat  çekiyorlar. Ön dedikodular zaten alıp seni olaya sokuyor. İnsan en önemli oyuncunun final maçındaki sağlığından endişe etmez mi? Al buyur işte:
   
  '' Tom Brady Super Bowl finaline sıkıntılı geliyor. Takımının yıllardır havası indirilmiş toplarla maç kazandığı suçlamalarına göğüs geren Tom Brady final haftasında bir de ağır griple savaş veriyor. Kimden bulaşmış dersiniz? Dünyanın en çok kazanan top modeli olan eşi Gisele Bündchen'den'' Bak bakkkk :)
   Yok KIZAMIK SALGINI dedikodusu...
 
   
   Düşünün KIZAMIK her koşulda bulaşabilecek hastalıktı dıııııı. İyide Babaannem döneminde:) Niye şimdi korkutucu biçimde gündemde? Ehhh tabii herkes her tür mesafeyi kollasın diye...
   10 numara çalışan bir TOPLUM - SAĞLIK ZEKASI ...

   Tanıtım için 21 adet reklam filmi çekilmiş. Kim Kardashian'dan Mercedes'e ilk kez Super Bowl reklamlarında yer almıs.Var olmayan yok!

   Ahhh ahhhh ben bir ürün olsam yeminle sadece böylesi bir organizasyonda var olurdum...Sonrası Allah Kerim MARKA olmak garanti :)


 Katy Perry , Super Bowl'un devre arasında düzenlediği 13 dakikalık şovuyla hayranlarını büyüledi...
     Allahaşkına vayyyyyyyyy ben devre arasında 13 dk cık insanmıyımmmmmmmmm diye tuturmayacak bizde kim var? 1 dk 1 dk 1 dk!!!!!!! Bu kompleksi aşmış TARKAN var, AJDA var ,SEZEN var . Var da varrrrr. Daha ismini heyecandan sayamadıklarım var .............


    Siz şu işi böyle Showa dönüşün, kafaları değiştirin ! Bakın o zaman ASLANLAR gibi daha neler var nelerrrrrrrrrrrr....

    Beni en çok heyecanladıran salon algısı . Vallahi az değil....


     Fenerbahçe-Ülker Arena salonu. Daha geçenlerde ünlü tenor Placido Domingo konser verdi. Mutlu olup yasaaaaaaaaa Murat Ülker dedik:)Ve muhteşemdi..........
     Bu olağanüstü olayın gerçekleştiği salon adı ise : Mercedes-Benz Superdome...

   
      Mesele Spordan dayalı ENTARTAINMENT ENDUSTRI ise evrensel düşünenlere takımlar farklı olsa da spor tabelası kaç yazar?:) Aslında emin olun hiç kimse Seattle Seahawks-New Englang Patriots çokta anımsamayacak. Yenen yenilen de tarih olacak. Ama SHOW hiç unutulmayacak.


     Sayın Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç:  Lütfen biz potansiyel olarak, bu kadar hazır olduğumuz Endüstriden avucumuzu yalamayalım...........
    Hiç kimse yoksa biz varız!!!!!!!!Mevlüt abinin dondurması, Arif'in Çankaya'ya bedava Ulaşımı, bedava gazozcu Oğuz abi var emin olun...........
   Entertainment Show in Turkey diye Google görselde arayınca bir tane KLUB-TAKIM fotosuna rastlasam dişimi kıracağım. Daha da garibi habire oryantal fotoğrafı.
 Sayın Bakan biz bu kadar mı iyi sallıyoruz? Demekten kendimi alamıyor veeeeeeeeee bu yaştan sonra kızamık olmaya razı olduğumu  belirtmek istiyorum.
  Oryantal kötü bir şey değil elbet, ama kızamık olmak da eğlenceli:) En azından renk katıyor:)
   Bizim rengarenk olmaya, canlanmaya çok ihtiyacımız var........
   Super Bowl Halftime mı geçiyorum. Bir BREAK diyorummmmm .......
   Hayır, bir BEŞİKTAŞLI olarak niye böyle bir showa şahit olmayayı?Yada en yakın arkadaşım Sevinç bir Fenerbahçeli olarak niye bu adrenalini yaşamasın?Soruyorum ........
    

Hiç yorum yok: