2 Eylül 2012 Pazar

ŞEMDİNLİ VE ''GAP'' T-SHİRT ''NE ALAKA ???


         Sereserpe plajlar , tekne keyifleri bitiyor . Yaz bitiyor . Ama umut hep var …
        Sonbaharın ilk Pazar günü . Sayfiyeden dönme psikolojisi , evi özlemek ve işte özlem giderilen meşhur Pazar günlerinin ilki . Uzun ve keyifli kahvaltıya eşlik eden bol reklamlı, kalın kalın ekli gazetelerimiz.Eeee herhalde onlarda para kazanacak ki iş yürüsün . Nerden geliyor bu değirmenin suyu ? Değilmi ama ? J
    Ve aman tanrım o da neeeeeeeeeeeeee ? Medyanın ‘’ Amiral ‘’ gemisi kaptanı Şemdinli’de dağda düğün süslemeleri halt etsin kıvamından , çiçeklerle süslü püslü bir masada keyifle Pazar kahvesini içiyor . Kahve bahane manzara şahane J
      Fakat o da ne ? İlk fotografa bakıp , haberi görmeden , hiç fikrim olmadan , okumadan sadece görüntüden algım net .İlk intibam . ‘’ Çok İTİCİ ‘’ …Haksızlık etmiyeyim diyorum . Koskoca Amiral Gemisi ve koskaca GYY hemen okumaya başlıyorum .
     Haberin giriş paragrafını okuyorum .Aynen şöyle : ‘’ Eğer sizler de bu yazıyı kahve ve çayınızla birlikte okuyorsanız... Anlatılanların hepsini unutun dilerseniz. Yazı zaten uçar gider. Aklınızda kalan sadece bu manzara olsun. ‘’ ….Evet çok haklı bir tesbit . Görüntü hafızası önemlidir.Evet deeeee benim durum ne olacak şimdi ? EYVAHHHHHHHHHHHH …..
       Benmi çok kötü düşünüyorum acaba ? Hiç sesimi çıkarmıyor ve etrafımı izliyorum . Ayyyyy sonra dayanamıyor güvendiğim birkaç arkadaşıma üşenmeyip telefon açıyorum . Ve rahatladım . Ohhhhhhh çok şükür bende sorun yok J Çünkü herkes aynı şeyi görmüş .
       GAP yazılı T-shirt J Ama eminim bu kadar üst bir basın mensubu , görsel hafızanın önemini yalamış yutmuş koskoca Amiral gemisi bunu gözden kaçırmamıştır . Ozellikle yaptığını düşünüyorum .Yada öyle düşünmek istiyorum .Ve devam ediyorum . Ne de olsa GAP : Guney DOGU ANADOLU PROJESİ.

      Trendler konusunda en ufak fikir sakın sakın yürütmeyelim !Zira ABD’nin ünlü tekstil markası GAP falan diye düşünen olursa saçmalamış olur J Zaten trendde GAP giymekte artık demode kalıyor .
       Evet Enis Berberoğlu çok iyi niyetli ve çok mühim bir vurguda, delikanlıca bir iş yapmış . Gitmiş o dağlara meydan okumuş . Fakat dediği gibi yazı uçuyor . Görüntü kafalara çakılıyor . Ama keşke İsrailli düğün masa süslemesi kadar abartılı ‘’plastik’’ çiçeklerden kullanmasaydı . Dagda bayırda kendi kendine biten  1 TEK KIPKIRMIZI GELİNCİK mesajı daha güzel vermezmiydi ?
    Karla kaplanan o dağlarda herrrrr mevsim , ister görün ister görmeyin daima gelincik tarlası oldugunu bilmeyenmi var sayın Berberoğlu ?
    Belkide siz o kan kırmızı gelincik yerine cıvıl cıvıl çiçekler açsın demeye getirmek istediniz . İyi niyetiniz , meydan okumanızdır . Eyvallah .
      Ama gelincik açtığı yer kadar neselidir . Siz hiç ilk baharda gelincik tarlası gördünüzmü ? Tabiki dagda zehirli sarmaşıklar içinde biten gelincikten daha şendir . Ama kırmızısının tonu heryerde aynı . Bu ülkenin FOÇA’daki gelincik kırmızısıyla , yada o salakça iddia edilen 700 km ‘nin her santimetre karesinde açan gelinciğin kırmızı tonu AYNI !
    Kafam bu garip akışla dalgalanırken imdada ‘’yarını bekleyemedim’’ diyen E.Ozkok yetisti . Acayip motive eden bir yazı yazmıs . Öncelikle Enis Berberoğlu’nu motive eden bir yazı. Bu komplekssizliğini seviyorum . Çünkü Hurriyetin o çalışmasında dikkatimi çeken başka bir nokta da şuydu .Nerdeyse her satırda Hürriyet’in en tepe adamı , Hurriyetin Genel Yayın Yonetmeni , Hürriyet’in 1 . numarası vs vs …Acayip bir title vurgusu beni boğdu . Vallahi şurda içten ,taaaa ciğerden  sahiden de yazıyorum . İnanın şu duyguya kapıldım . Ertuğrul Bey kadar popüler olunmaması , etki gücü eksikliği duyulması motivasyonsuzlugu bu galiba dedim mi ? Dedimmmm ….E.Ozkok ‘ten Enis Bey’e boylesi bir destek gelmesi hos olmuş ….
     Her ikisinide dikkatle okudum . GAP t-shirtüne deyinmemişler . Demek ki bu bahtsız bir tesadüf olmuş.Büyük Orta Doğu projesi gözdenmi kaçmış ne ? Ama yok yok ben moralimi bozmuyacağım . Gönlümü hemen Suriye'ye ince ince gönderilen mesaj diye eğlemek istiyorum .Benim buna çok ihtiyacım var !!! Öylesine giyilmiş bir t shirt öylesine mühim bir kadrajda olamaz , vardır vardır bunda mutlak birsey demeyi çokkkkkkkkkk istiyorum . Tekrar  tekrar okuyorum . Yok galiba .Eyvahlar olsun sonbaharın ilk Pazar'ı hüzünle geldi bana . 
        Hazan mevsimi  filo kızağamı girecek acaba ? Belkide Amiral rütbesi kalmış olabilir ? Bilemiyorum tabii hakkaten şu an içimden geçenleri yazıyorum .
    Hııııı bir önemli nokta: ‘’geçenlerde malum bölgede CHP vekili Hüseyin Aygün’ün kaçırılma veya kaçırılma  süsü olayı ‘’.Bakın yine kafam karışıyor. O olayı düşünüyorum . Kaçırıldımı?Kaçırılma süsümü verildi?Ben bunların tartışıldığı bir gündemi hiç sevmiyorum!Yaaaaaaa yemin ederim hiç ama hiçbirseye şimdi tam buan inanmıyorum !!
        Enis Bey bu durumda çiçekler canlı bile olsa neye inanacağımı hakkaten bilmiyorum ! Sizi niye kaçırmadılar diyesim geliyor . Daha dün Başbakan’ın konuyla ilgili : ‘’ Başbakan Erdoğan, CHP Milletvekili Hüseyin Aygün’ün PKK tarafından kaçırılması olayıyla ilgili şüpheleri olduğunu söyledi. Erdoğan, '400 km PKK kontrolünde' iddiasına da tepki gösterdi: Anadolu’da bir laf var ‘domuzdan yana mısın, bizden yana mısın?’’ demeci kafama takılıyor .
        Öbür taraftan ana muhalefetin  böyle bir duruma düşmesi de beni üzüyor . Bu açıdan bakıncada, sanki siz beni bu Pazar üzdünüz gibime geliyor .
     Mesela BDP ‘li vekilleri  korumak için GÜLYAZI köyüne giderken trafik kazasında vefat eden  ŞEHİTLERİMİZİN daha kırkı çıkmadı . BDP ye koruma verilirken size verilmedimi diyorsunuz ?
        Elinizde tabletiniz oralarda da internette rahatça girebildiğiniz izlenimi ne hoş . Gelin görünkü dağdan tek bir asker tweeti atana rastlamadık . Daha garip bir şey var . Sosyal medya denen o etkili alemde sizin bu olayın Trend Topic olmamasıda çok acayibime gidiyor . Bu kadar etkili bir medya kuruluşunun en başı , böylesi meydan okuyor ama yeryerinden oynamıyor . Bakın emin olun buda gücüme gidiyor .
      Sonra aklıma geliyor gönlüm ferahlıyor . Tek bir ama tek bir ŞEHİT haberinde evet evet yeryerinden oynuyor . Bazan basın görmeden halk kendi SAHİCİ medyasından tekme tokat döşeniyor . Bu kadar kontrolsuz bir sosyal aleme çeki düzen vermekte emin olun SİZİN bulunacağınız  tam temastan geçiyor . Halka inin der gibi oldu J Anladınız siz neyseki onuuuuuuuu J
             Bu meydan okumanız yinede pek hoşuma gitti . Ama keşke üzerine biraz daha çalışılmış prodüksiyon olsaydı. Başbakan ile 2010 da Tekeli taburunuda ziyarete gittiğinizi anımsıyorum . Fakat yazık ki akılda kala kala Başbakan’ın diz çökmesi kalmıştı. Yazı uçar görüntü kalır diyen siz eminim benden daha iyi anımsıyorsunuzdur. Sonra olanları düşününce kendimi gülmektende alamıyorum . Boy uzunlugu göze alınıp , sipere girme standartı ( askeri ölçülerde ) değerlendirilmeden komik komik şeylerde olmuştu . Neyse amannnnnn geçmişe mazi derler diyelim ve Pazar günümüzü daha da fazla bezdirmeyelim .
    Sonuç olarak sizden aldığım cesaretle .Acil Kanyon’a gidip yeni sezon alış verişi yapacağım . Çünkü trend GAP yazan tshirti demode kılacak kadar hızla değişiyor….
        Cesaretiniz moral verici ama prodüksiyon suniliği beni itti . Samimi söylüyorum . Yazınızı hafızam da tutacağım . Zira görüntü çok ta samimi gelmedi . Hurriyet’in 1 numarası olmak önemli . Ama Hurriyet 1 numaramı ? Samimi söylüyorum lütfen emin olunuz.Millet  artık bakın bunu  tartışıyor .
         Buarada fotografları çeken Sebati Karakurt'un t-shirtini çok beğendim . Keşke Enis Bey'le change yapsaymışlar demekten kendimi alamadım :) 
Bir dost J

Hiç yorum yok: