8 Mart 2014 Cumartesi

ÖSTROJEN DAY

      
    
     Öğleden sonraya kadar acayip yoğun olup,sonra kırdım kirişi . Aaaaa gak geldi . Resmen kaçtım . Hemde sinsi sinsi kimseye çaktırmadan J Anında bir program yaptım …. 5 Kadın biraraya geleceğiz ….
    Malum Cuma günü,trafik nedeniyle kendimi erkenden  atttım buluşma yerimiz olan Zorlu  Center’a.Hıııı buarada  ‘’zorlu’’ gunlere ragmen,beyaz Türklerin Center’ı olmayı başarmış bu mekana alışmaya ,sevmeye başladım …
     Zaten kurt gibi aç olan ben , koşa koşa Eataly’nin pasta salonunda aldım soluğu. Offffff aman Tanrım bu ne  harika kalabalık . İtalya’daki şubelerinden daha çok iş yapmıyorsa ben de bişey bilmiyorum . Olağanüstü yemeklerin yanında iki kadehte şarap beni kendime getirdi . Teras kısmında da sigara ve kahvemi içerken artık diğer 4 KADIN’la buluşmaya hazırdım …..

      PSM (Performan Sanat Merkezi ) katına indim . 8 Mart Dünya Kadınlar Günü haftasında ‘’Hürriyet Aile İçi Şiddete Son Kampanyası'nın 10. Yıl Konseri'nde sahneye çıkmak üzere Le Div4s ‘le buluşacağız J

    Denise, Isabella, Vittoria ve Sofia …..


    Salon gayet dolu.O topluluğun portresine bakınca, şu berbat günlerin geride kalacağına kalpten inanıyorum İnsanın içini acayip bir umut kaplıyor .En çok sevindiğim de ; isimleri hepimizce bilinen iş dünyasının ELİT insanlarını görmek oldu ….

    Sahneye ilk, Hürriyet Gazetesi Yönetim Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı çıktı .Kısa ve öz konuşmasında  ‘’Aile içi şiddete ‘’karşı duruşunda gayet vakur tavrına ,sıcaklıgıda eklenince etkisi salonu sardı... Simsiyah kıyafetiyle gayet şık,fit görünüyordu. Sahneden ayrılmak üzre adımlarını atarken C.Louboutin tabanların kan kırmızısı,adeta şiddeti ayakları altına alan kadın gücüydü ….

    Şef Hakan Şensoy yönetimindeki muhteşem orkestra yerini aldı .

   Ve işteeeeee kıpkırmızı kostümleriyle Le Div4s ….Carmen’le açılışı yaptılar . İnanılmaz güzel kızlar . Ve muhteşem sesler . Harika bir müzik ziyafeti izledik …

     Madem östrojen day . Valla dedikodu yapmadan da geçemiycem . Kızların kostümlerini  beğenmedim.Açılışta giydikleri kırmızı tuvalet . Ehhh işte kırmızının gideri çokturdan gitti . Ama ikinci kostümleri berbat bir frakın elbise olmuş haliydi . Kiiii korkunçtu . O muhteşem vücutlu kızlar birer penguene dönüşmüştü . Üçüncü kostüm ise çok daha beterdi.Açık pembe tuvaletimsi şeyin  arkasındaki kuyruk kızları komik göstermiş. Ayakkabılarının birbirlerinden farklı olması bence çok karakterli bir karar . Ama gel gör ki , o ayakkabılar bir de güzel olaydı keşke L ….

     Düşündüm de moda-trend denince akla  İtalya gelir . Amaaaa sahne başka bir şey işte!Gerçekten tasarım,koreografi üzerine uzmanların çalışması olayı alıp götürüyor.Dünya çapındaki bu dört kadın müzikal anlamda çok üst kişilerden destek almışlar . Fakat görsel açıdan çok zayıflar . Acil olarak Türk tasarım ve sahne-koreograflarına ulaşmalarını tavsiye ederim . Gösteri dünyasında başarımız artık markalaşmalı!!!!Hele kızkıza dans eder gibi birsey yaptılar kiiiiiiii …… Aman aman o an görmemek için gayri ihtiyari gözlerimi kapamışım L Gerçekten yardıma ihtiyaçları var.Bir el atsak keşke .

     Fakat  ses, yorum ve repertuar nefis . Üstelik NİYET böylesi güzel organizasyonun parçası olunca baya bir alışı hak ettiler . Zaten haylide alkış aldılar ….

    Hürriyet Gazetesinin liderliğindeki etkinliğin ana soponsoru Penti . Mavi Jeans co-sponsor, Zorlu Center PSM mekân sponsoru, Borusan müzikal sponsor, Most Production ise organizasyon sponsoru….

    Dört  genç İtalyan Soprano Tarihin en büyük opera bestecilerinin ünlü operalarını yenilikçi bir yorumla seslendiriyor, dünyanın her yerinde büyük kalabalıklara söylüyorlar.
Mozart, Bellini, Verdi ve Puccini’nin en ünlü ve etkileyici parçaları, tabii ki her zaman orijinallerine sadık kalarak, bu dört ses için yeniden düzenleniyor. Repertuarın geri kalanı, orkestra sesli sofistike pop ezgileriyle sunulan ünlü İtalyan ve uluslararası şarkılardan oluşuyor.
    Bu gecenin tüm geliri Hürriyet’in Aile İçi Şiddete Son -7/24 Acil Yardım Hattına aktarılacak . (0212 -656 96 96 )
      Benim içinde çok İtalyan bir Cuma akşamı oldu.Yemeğinden,şarabına,müziğine ve eşlik eden 4 güzel İtalyan Kadın Le Div4s’e  teşekkürler J ….
   8 Mart Dünya Kadınlar Gününü beş kadın kutladık diyebilirim :) Ben ,Denise, Isabella, Vittoria ve Sofia :) Emin olun bütün kadınlar güzeldir . Belle Donne J İnşallah aile içi-dışı-psikolojik-sosyolojik vs vs vs …. Her türlü şiddetin sonu gelir . Ve Dünya Kadınlar Gününü şiddet çağrışımıyla değil, bayram duygusuyla kutlarız.
  Şimdiden mesajımı evrene yazayımda bulunsun J
Buona Festa delle donne del mondo ….
(Dünya kadınlar bayramı kutlu olsun ) ..................................


Hiç yorum yok: